Medlemsskab

OES klubben er et tilbud til alle OES ejere, hvad enten man ønsker at gå til lydighed, udstille sin hund, udveksle erfaringer med andre OES ejere eller blot nyde nogle hyggelige hundetimer.

Et medlemskab i klubben byder således på :

• Et klubblad med spændende stof og tilbud 6 gange om året.
  • Invitationer til at deltage i sociale arrangementer såsom skovture, byture, foredrag, sejlture etc.
  • Invitationer til pelspleje og anden soignering. Pelspleje er vigtig for vores langhårede hunde.
  • Invitationer til ringtræning, hvis man ønsker at udstille.
  • Invitationer til lydighedsprøver og skuer.
  • Mulighed for at deltage i lydighedstræning sammen med andre Old English Sheepdogs. Her kan man starte på hvalpeholdet og fortsætte op igennem klasserne, sålænge man har lyst.
  • Mulighed for ekspertbistand, hvis der opstår tvivlsspørgsmål, evt. kan lokalrepræsentanten formidle kontakten.
  • Mulighed for at låne bøger om racen i klubbens bibliotek.

Hvordan bliver du/I medlem?

Ved at udfylde nedenstående formular og indbetale et års kontingent.

1. Nedenstående udfyldes kun hvis husfællen ligeledes ønskes indmeldt i OES-klubben